Brev:
Hvor meget vand skal de ha at drikke?
24. juni 2011
Alder:
4 mdr.
Hvor meget vand skal de ha at drikke?
Hej Helen
Jeg har en søn på 4 1/2 mdr. Jeg kan ikke helt finde ud af hvor meget de skal drikke af vand? Hvornår ved man de er tørstige og ikke sulten? Har bare haft givet ham lidt engang imellem, men skal de overhovet ha noget når de får ren modermælk eller mme. Får de væske nok med det?
Han får kun ren modermælkerstatning, men tror ikke helt han bliver mæt nok af det, så har prøvet 2 gange at introducere ham for grød har kun taget et par teskeer af det...
Han har rigtig mange problemer med maven. Han fik forstoppelse af erstatningen da vi skiftede til det og nu har vi haft givet ham laktulose, men har fået det i 2 uger og vi vil ikke rigtig give ham det længere da jeg har hørt det ikke er så godt.. før gik der 7 dage i mellem og nu 3 dage, så det er ikke helt godt endnu... kan det så hjælpe med vand el?
Tak..